سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دعای محبت

دعای محبت

طلسم عشق قوی

چه دعایی بخوانیم: طلسم عشق قوی طلسم عشق فوری طلسم محبت بسیار قوی قویترین طلسم محبت طلسم عشق از راه دور طلسم حلقه طلسم محبت یهودی دعای احضار قوی دعای احضار محبت از راه دور

طلسم عشق قوی

برای محبت

این اسماء را در ورقه ای سفید به مشک و زعفران و گلاب نوشته و را طالب همراه خود نگه دارد و بخور برای انجام این عمل صندل سرخ و عود خوشبو است و این عمل را باید در روز 5 شنبه در ساعت مشتری یا در روز جمعه در ساعت زهره انجام داد و در اول ماه بهتر است

بسم الله الرحمن الرحیم

اشازنوش 3 کفیطیوش 3 دبراوش 3 قیوش 3 ثنوش 3 قنوش 3 شجکیوش 3 هبوش 3 طقطقوش 3 توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا 3 العجل 3 الساعة 3

طلسم عشق فوری

اگر خواهی کسی را به عشق خود مبتلا سازی

نقش زیر را در روز دوشنبه در ساعت قمر بنویس و در زمین دفن کن

9 8 1 4 3 4 ما ح 9 11 22 5 9 1 8 99 5 9 1 2 8

طلسم محبت بسیار قوی

نقش زیر در باب حب ودوستی بسیار ازموده ومجرب است .اگر مطلوب از اوناراضی گردیده است یا به او التفات نمی کند ،پس باید به ساعت زهره یا مشتری وغیر ان(ساعات قبلا کاملا ذکر شده) ،این نقش معظم را بر پارچه کاغذ با احتیاط بنویسد وتعویذ را در بویان وبخورات داده(در حین نوشتن باید با بویان وبخورات مکان را وتعویذ را خوشبو کرد) وسپس طالب بر بازوی خویش ببندد .ان شاالله مطلوب مطیع فرمان گردد:  737 435 431 438 786 432

* تجربه شخصی خودم پیرامون دعای محبت یا طلسم محبت (این قسمت مقاله نوشته شخصی خودم هست):

سلام من «میترا سالم پور» هستم و امروز 8شهریور1400 است و درحال ویرایش مجدد این مقاله هستم.

اینجا وبلاگ شخصی من بود و سال 1396این مقاله رو پیرامون انواع دعای محبت نوشتم و تقریبا چندسالی بود که به این وبلاگ خودم سر نزده بودم

اونموقع که این مقاله رو نوشتم(سال1396) مجرد و عاشق یکی از همکارانم بودم و دوستداشتم این علاقه به ازدواج ختم بشه(که شد و آقا علی الان همسر بنده هستن و الان داره اخبار ماهواره رو میبینه و منم دارم روی لب تاپم این مقاله گذشته خودم رو میخونم و خاطراتم رو زنده میکنم،اونم نمیدونه.. خخخخ )

اونموقع تمام اینترنت رو  به دنبال دعای محبت قوی میگشتم تا بتونم به مرد مورد علاقه خودم برسم

تمام  دعاهای محبت درون اینترنت همین ها بودن که در این مقاله جا داده بودم که اثری هم نداشتند.

میخام تجربه نهایی خودم رو و نتیجه ای که گرفتم رو شرح بدم:

من سراغ تمام سایت های دعا و کسانی که دعا می نوشتن رفتم و خلاصه اینکه هیچ نتیجه ای نداد و فقط وقت و پول خودم رو حروم کردم.

تا اینکه داخل سایت (ویکیپدیا) که دانش نامه رسمی آمریکا و به زبان فارسی هست مقاله ای خوندم به اسم "مامازار"

در اون مقاله با هویتی یا صفتی به نام "مامازار" که یک زن هست آشناشدم که در مراسمی به اسم "مراسم زار" افراد جن زده رو درمان میکنه

در ویکیپدیا اسم دو آقا و یک خانم نوشته شده بود که به آقایان بابازار و به خانم مامازار میگفتند

در ویکیپدیا  نام 2 بابازار به ترتیب "ملاعبد فیهانی" و "غلام مارگیری" و نام یک مامازار "حلیمه سرحانی کنهء" ثبت شده بود،افرادی و نام هایی که هیچوقت در محیط دعا و اینترنت ایران پدیدار نبودند و در اصل این شخصیت ها بنده ی پول و قدرت نبودند و ظاهری بومی و محلی دارند

البته بعدها از یک نفر خانم مسن که فال قهوه میگرفتند(سمت سعادت آباد) که کمی از نوشتن دعا سررشته داشت پرسیدم و به من گفتن که "مامازار حلیمه سرحانی" در حکم استاد پرور هستن و کلا اینجوری نیست که بری پول بدی کاری برای تو انجام بده و...

خب من دست به کار شدم و اول پیگیر "ملاعبد فیهانی" شدم که فهمیدم سال 1389فوت شده، و بعد پیگیر "غلام مارگیری" شدم که در ویکیپدیا نوشته بود در سال1394فوت کرده،پس به دنبال مامازار "حلیمه سرحانی کنه" رفتم و در ویکیپدیا اسمش رو سرچ کردم(تمام اسم های بالارو در ویکیپدیا شناختم)

برای حلیمه سرحانی یک سایت به اسم sarhani.ir  در ویکیپدیا در قسمت منابع مقاله ثبت شده بود.

وارد سایت حلیمه سرحانی شدم در اونجا نشان ساماندهی وزارت ارشاد داخل سایتش بود و روی نشان کلید کردم و وزارت ارشاد صاحب اثر رو خود "حلیمه سرحانی کنهء" معرفی کرد

پس خیالم راحت شد که سایت رو درست اومدم

((البته قبلش ده ها سایت و کانال داخل اینترنت بود که خودشون رو مامازار یا حلیمه سرحانی یا شاگرد حلیمه سرحانی معرفی میکردند و کلا دنبال پول گرفتن بودن))

پس وارد سایت اصلی حلیمه سرحانی شدم و در اونجا یه توضیحات ابتدایی داده بود و یه کانال تلگرامی آموزشی که آدرسش در همون سایت هستش رو معرفی کرده بود

داخل اون کانال رفتم و تمام چیزهایی که برای انجام یه دعای محبت ساده لازم بود رو آموزش داده بود نسبتا انجامش کوتاه و راحت بود.

داخل کانالش تعدادی خانم به اسم ادمین وجود داشت که از اونها سوالاتم رو میپرسیدم.

اون کانال و اون شخصیت"مامازار" هیییییچ مبلغی رو درخواست نمیکردن و همه چیز رایگان بود البته این هم بگم که دعا ها و طلسم های داخل اون کانال همه در راستای محبت و رزق و روزی و فروش و چیزهایی بود که همه مفید و جز کارهای خوب بودن و از چیزهای منفی و کفرآمیز خبری نبود.

البته این رو هم بگم که درسته دعاها رایگان بود ولی اگر کسی دوچار مشکل جن زدگی میبود و نیاز به "مراسم زار" داشت مبلغی چند ده میلیونی باید برای هرشب مراسم هزینه میکرد،خداروشکر من جن زده یا دیوانه نبودم و فقط دنبال انجام دعای محبت بودم.

من لوازم نوشتن و عطر و چیزای معطر کننده و هرچی لازم بود رو گرفتم و دعای محبت رو انجام دادم و تقریبا دو سه هفته ای به لطف خدا طرف مقابلم کلا منقلب شد و دعا روی اون اثر کرد.امروز اتفاقی به وبلاگم اومدم و امیدوارم در مقاله بعدی خودم زمانی اینجا بیام که بچه دار شده باشیم.

حرف  آخرم اینه که دوست عزیز واقعا پول به کسی برای نوشتن دعا نده بخصوص برای دعاهای محبت بین دونفر، در اینجور مواقع باید خودت با دست خودت دعای محبت رو بنویسی تا اثر کنه. نوشتنش هم سخت نیست ولی اصول کار این هست که خود شخص این کار رو انجام بده

اگه مقاله ی من کمکتون کرد و به اون کسی که خواستید رسیدین لطفا برای من دعای خیر کنید.شب خوش

قویترین طلسم محبت

عزیمت زیر رو در روز چهار شنبه ساعت شمس یا مشتری بنویس در همان روز هم در آتش بیانداز تا مطلوب به محبت و عشق تو گرفتار شود 111 2 9 111 مما کو دو لام

طلسم عشق از راه دور

اگر خواهی کسی را در عشق خود بی آرام سازی

نقش زیر را بر سفال آب ندیده بنویس و در آتش بیانداز به حرمت این نقش و به اراده و عظمت الله این شخص مطیع و فرمانبردار تو خواهد شد

11 5 11 2 11 و 11 و 11 که 11 111 که

طلسم صبی

یکی از پرطرفدار ترین نمونه ها طلسم صبی است که بر پایه دعانویسی یهودی بنا شده است

تمامی روشها و نگارش طلسم در دعانویسی یهودی و صبی کاملا برابر است.

طلسم صبی دارای موجوداتی ماورائی به نام موکل است که کار اثر بخشی طلسم را بالا میبرد.یکی از دعانویسان معروف صبی شخصی به نام مامازار حلیمه سرحانی اشت

طلسم حلقه

برای محبت

طلسمات زیر رو بر روی یه ورق آهنی بنویسید و آهن رو بر روی آتش نگه دارید و مقداری هم نبات بر روی آن بریزید اسم طرف را هم با حروف مقطعه بنویس

الوهح الوهح الوهح به نام فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا علیکم یا ابا ابطین اسواس اسواس احضروا ف ل ا ن ب ن ف ل ا ن

طلسم محبت یهودی دعای احضار قوی دعای احضار محبت از راه دور

دعا های محبت مرتبط:

دعا برای علاقه شوهر به زن

دعای بیقراری شدید معشوق

دعای دلتنگ کردن معشوق

دعا برای بازگشت سریع معشوق

دعای بیقراری معشوق از راه دور

ذکری برای جلب محبت ازراه دور

دعای بیقرارکردن معشوق

طلسم صبی